PROJEKTOWANIE GRAFICZNE

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

INTERNET

1.Projekty znaków

2.Projekty wizytówek i kart businesowych

3.Projekty ulotek

4.Projekty plakatów, banerów, roll-upów

5.Projekty teczek ofertowych, kopert

6.Projekty papierów firmowych

7.Kalendarze

8.Katalogi, foldery

9.Billboardy, banery

10.Kasetony i szyldy

11.Reklamy na samochód

12.Projekty opakowań, toreb, pudełek

13.Nadruki na koszulkach

14.Projekty nadruków na długopisy, ołówki

15.Projekty nalepek i naszywek

16.Reklamy gazetowe i internetowe.

Od briefu do projektu

Skuteczne reklamy nie rodzą się z niczego. Ich podstawą jest plan. Jego punktem wyjścia będzie rozmowa z tobą, podczas której stworzymy krótki brief.

Etap 1: Rozpoczniemy od charakterystyki twojej marki, twojego towaru, usługi, tego co chcesz zareklamować. Potem rozpoznamy twój rynek i pozycję jaką na nim zajmujesz. Przyjrzymy się konkurencji. Sprawdzimy, w jaki sposób się dotychczas reklamowałeś i w jaki sposób robiła to konkurencja.

Etap 2: Potem zastanowimy się, do kogo mamy się zwrócić w twoim imieniu. Odpowiemy sobie na pytania, co twoi klienci wiedzą o twoim produkcie, na ile jest on dla nich ważny i w jaki sposób go używają. Odpowiemy sobie na pytanie, co chcemy reklamą osiągnąć.

Etap 3: Teraz stworzymy przesłanie reklamy, jej komunikat. Jedno zdanie, które zmotywuje twoich klientów. Poszukamy dla niego wiarygodnego poparcia. Zaplanujemy reakcję odbiorcy reklamy – twojego konsumenta.

Etap 4: Ustalimy wskazówki wykonawcze, ograniczenia (także prawne) i obowiązkowe składniki. Ustalimy także, jakich mediów użyjemy.

Etap 5: Gdy wiemy już CO mamy zaprojektować i JAK, a także jaki KOMUNIKAT ma nieść nasz projekt, przystępujemy do projektowania graficznego. Realizujemy je posługując się najnowszym oprogramowaniem, które stanowi międzynarodowy standard w świecie projektowania graficznego, które dobieramy w zależności od zadania i od mediów jakie planujemy wykorzystać.
Projekt graficzny na bieżąco konsultujemy z tobą aż do ostatecznego zatwierdzenia.

Akcydensy. Projekt graficzny jest więc elementem prawie każdego zlecenia wydawniczego lub reklamowego. Najczęściej spotykane reklamowe produkty poligraficzne to akcydensy: ulotki, broszury, formularze, zaproszenia. Nasi klienci zamawiają je najczęściej – są one obowiązkowym elementem większości kampanii reklamowych, ale i często jedynym drukowanym medium reklamowym dla małych klientów. Nie obawiaj się jednak: małych klientów traktujemy równie poważnie jak dużych, zamawiających całe kampanie reklamowe.

Katalogi produktowe. Katalog najczęściej posłuży do prezentacji oferty twojej firmy. Będziesz go dystrybuował na targach i wystawach. Katalogi dostępne są także w siedzibie firmy. Opracowanie katalogu o objętości kilkudziesięciu stron to spore przedsięwzięcie. Bardzo ważna jest tutaj jakość materiałów – przede wszystkim zdjęć, które muszą być w wysokich rozdzielczościach i dobrej jakości. Najlepszym rozwiązaniem jest przysłanie zapytania ofertowego do nas lub umówienie się na spotkanie w celu zdefiniowania naszego zadania.

Materiały POS. Projektujemy i realizujemy reklamy wielkoformatowe. Produkujemy plakaty i roll-upy. Przygotowujemy również systemy wystawiennicze i stoiska targowe.

Gadżety reklamowe są istotnym elementem identyfikacji wizualnej każdej firmy. Potrzebujesz dużego wyboru gadżetów reklamowych. Właśnie dlatego dbamy o ich szeroki  asortyment. Proponujemy upominki, teczki i kubki, pendrivy i odzież. Mamy do dyspozycji szeroki wybór technik ich zdobienia – sitodruk, grawer, haft.

Wyjście

Model: Paris Maziarska, topmodel, członkini jury TLOTY 2015 Rzeszów.

Fot. Moment One

Efekt

Plakat The Look Of The Year 2015 Rzeszów.
Bilety na galę

JESTEM ZAINTERESOWANY

Logotyp PODKARPACKA SIATKÓWKA
projekt i fragment księgi znaku

Kiedy czas na zmianę wizerunku firmy

Gdy stajesz wraz ze swoją firmą w obliczu następujących wyzwań: zmiany u konkurencji, zmiana charakterystyki klientów, wejście na nowe rynki, brak lojalności klientów lub zmniejszenie udziału w rynku, przestarzały lub wewnętrznie sprzeczny wizerunek firmy, nowe produkty, rozwiązania i usługi – czas na zmianę wizerunku firmy.

Na pierwsze efekty inwestycji w identyfikację wizualną trzeba poczekać kilka miesięcy. Ale spójny wizerunek firmy to dużo lepsze postrzeganie produktów, to większa lojalność klientów, ale i zainteresowanie pracą ze strony lepszych fachowców.

W wyniku posiadania systemu identyfikacji uzyskujecie Państwo: obraz silnego posiadającego prestiż przedsiębiorstwa, zmniejszenie kosztów dzięki standaryzacji, utrwalanie wizerunku marki, ułatwione wprowadzanie nowych produktów i usług, pozytywny wpływ na pracowników, większa estetyka otoczenia firmy.

Identyfikacja marki

Przemyślana identyfikacja informuje odbiorcę o wartości marki, wiedzy i jakości produktów i usług firmy. Ułatwia komunikację z klientami i zapamiętanie marki. Opiera się na dobrze zaprojektowanym znaku. Jednolity przekaz buduje tożsamość marki i skojarzenia u jej odbiorców, więc identyfikacja wizualna musi być spójna, konsekwentnie realizowana i wyrazista.

Klasyczne elementy identyfikacji to: logo, wizytówka, papeteria, teczka firmowa, notatnik, koperta, szablon ofertowy. Dzisiaj dochodzą do tego zbioru: szablon mailowy, elementy graficzne na portalach społecznościowych.

Etap 1.Pierwszy kontakt z klientem. Wymiana informacji, ustalenie kosztów, terminów wykonania projektu.Etap 2.Analiza firmy-klienta: branża, zasięg, towar, konkurencyjne firmy i potencjalni klienci.Etap 3.Wstępne określenie kolorystyki, stylu, formy znaku. Wstępna koncepcja i zarys znaku; omówienie z klientem.Etap 4.Projekt znaku w różnych wersjach i wariantach kolorystycznych.Etap 5.Demonstracja logo klientowi; demonstracja znaku na różnych materiałach.Etap 6.Końcowe prace nad znakiem. Opracowanie dokumentacji.Etap 7.Przekazanie znaku  z Autorskimi Prawami Majątkowymi klientowi drogą elektroniczną lub na nośnikach CD/DVD.Jak współpracujemy

Projektowanie logo rozpoczynamy od zebrania jak największej ilości informacji na temat twojej firmy. Ten pierwszy etap jest kluczowy dla tego, by nasza współpraca zakończyła się twoim sukcesem. Spotkanie, dłuższe rozmowy telefoniczne. Wspólnie omawiamy twoją wizję, analizujemy problem i wspólnie ustalamy wizerunek firmy.

Gdy znamy już firmę, dla której pracujemy, musimy rozpoznać jej środowisko i otoczenie. Bez tej wiedzy trudno wybrać właściwy kierunek dla powstającego wizerunku.

Teraz dopiero można zacząć tworzyć logo. Zaczynamy od szukania skojarzeń, szkicujemy, używamy do zabawy z kształtami i najnowocześniejszego oprogramowania, ale i ołówka. Na bieżąco kontaktujemy się z tobą w celu weryfikacji. Etapy związane z samym projektowaniem logo mogą trwać od kilku tygodni nawet do kilku miesięcy. Wszystko zależy od budżetu, jaki przeznaczysz na projekt loga.

Naszym zdaniem, na projekt loga warto poświęcić i miesiąc. Warto dać sobie czas, nabrać dystansu do projektu –  odstawić projekt na dwa tygodnie, wrócić do niego i ze świeżym spojrzeniem i dopracować. Dlatego powinieneś pomyśleć o logo odpowiednio wcześnie. To ważne.

Prace nad logo kończymy przygotowaniem księgi znaku.

System identyfikacji wizualnej

Elementy klasycznej identyfikacji wizualnej1.Kolorystyka, czcionka - rodzina, odmiany, symbolika, znak, grafika2.Wizytówka i business card3.Papier i koperty firmowe4.Teksty i hasła reklamowe5.Materiały reklamowe6.Opakowania produktowe7.Stoiska wystawiennicze, POSPo zaprojektowaniu loga, opracowanie systemu identyfikacji jest kolejnym krokiem do osiągnięcia spójnego wizerunku firmy. Bez systemu identyfikacji wizualnej nawet najlepsze logo nie da pełni korzyści.

Pierwszym etapem pracy na systemem jest – brief na temat firmy. Zwykle zajmuje on kilka dni. Gdy znamy już opowieść klienta, a jest ona bazą identyfikacji jego przedsięwzięcia, zaczynamy właściwe projektowanie.

Jeśli brief jest przeprowadzony poprawnie, wtedy proces projektowania podstawowego pakietu identyfikacji trwa dwa, trzy tygodnie. Bardziej rozbudowane pakiety wymagają więcej czasu.

Następnym etapem jest już produkcja.

KODOWANIE

OPRACOWANIE

BRIEFU

STRUKTURA

 LOGICZNA

SERWISU

KONCEPCJA GRAFICZNA

SERWISU

TREŚĆ

SERWISU

Witryny internetowe na każdą kieszeń

Proces tworzenia witryny1.Poznanie specyfiki twojej firmy i jej potrzeb, ocena pozycji rynkowej i konkurencji, grupa docelowa.2.Określenie specyfikacji i koncepcji serwisu oraz działań promocyjnych, ustalenie strategii działania
i terminów realizacji.
3.Przygotowanie struktury logicznej serwisu
i koncepcji graficznej.
4.Przygotowanie treści, opracowanie zawartości graficznej i medialnej5.Zaprogramowanie i uruchomienie witryny. Napełnienie jej treścią.6.Publikacja serwisu. Realizacja działań reklamowych.
Witryny i serwisy internetowe to niezastąpiony fragment wizerunku zewnętrznego twojej firmy. Traktuj witrynę jako oddział twojego przedsiębiorstwa w przestrzeni wirtualnej. Jako potencjalne miejsce pierwszego kontaktu twojego przyszłego klienta z marką. Swój serwis internetowy to element strategii biznesowej i marketingowej twojej marki.

Z tego powodu projekt witryny dla ciebie zaczniemy od poznania twoich potrzeb i oczekiwań. Wspólnie ustalimy jej główny cel. Potem szczegółowo opiszemy działy i elementy witryny. Ty dostarczysz nam materiały potrzebne do zbudowania serwisu. My zaprojektujemy layout i zawartość jego głównych stron. Po twojej akceptacji – zaprojektujemy podstrony.

Gdy layout witryny jest gotowy, programiści go uruchomią i podepną system zarządzania treścią CMS. Dzięki niemu będziesz w stanie samodzielnie zarządzać jej treścią. W zależności od twoich potrzeb, stosujemy różne systemy CMS. W większości przypadków polecamy system CMS Contao, który "od wewnątrz" jest przejrzysty i łatwy w zarządzaniu. Sprawdza się nawet w roli rozbudowanego bloga. Gdy potrzebujesz tylko firmowego lub brandowego bloga – możesz wziąć pod uwagę światowy standard jakim jest WordPress.

Nowoczesne witryny także bez kodowania

Orientacyjne typy projektów witryn tradycyjnychWitryna bez CMS START:
strona główna w trzech wariantach (adaptatywna: komputer, tablet, telefon)
Witryna bez CMS MIDDLE:
strona główna, kilka podstron,
trzy warianty (adaptatywna: komputer, tablet, telefon)
Witryna bez CMS RICH:
strona główna, 20 podstron,
trzy warianty (adaptatywna: komputer, tablet, telefon)
Witryna CMS SIMPLE 
Projekty graficzny (layout) i wdrożenie systemu CMS Open Source opartego na Contao, WordPress, QuckCMS
Witryna CMS SIMPLE RESPONSIVE
Projekty graficzny (layout) i wdrożenie systemu CMS Open Source opartego na Contao lub WordPress,
Responsywna witryna specjalizowana, rozbudowana, z CMS o wielu funkcjonalnościach:
W zależności od wielkości  każdego z wymienionych zadań -- ceny do uzgodnienia
Witryna internetowa jest niezbędna, szczególnie gdy wprowadzasz nową usługę czy produkt. Proces jej projektowania i realizacji może być jednak zbyt długi dla twoich potrzeb. Ty nie potrzebujesz skomplikowanej witryny, nie masz czasu ani pieniędzy na zakodowanie, nie interesuje cię w tej chwili system zarządzania treścią. Potrzeba ci atrakcyjnej witryny jak najszybciej. Chcesz aby była twoją wizytówką, media-kitem twojej firmy, jej reklamą i skrzynką kontaktową. Wtedy mamy dla ciebie ofertę strony opartej na najnowszej technologii Adobe. Przygotujemy ją we współpracy z tobą tak, jakbyśmy przygotowywali dla ciebie folder bądź ulotkę. A jeszcze lepiej – jeśli masz już takie materiały i dysponujesz ich cyfrowymi źródłami, to proces przygotowania witryny dla ciebie nie będzie długi.

Reklamy internetowe

Przygotowujemy reklamy wykorzystywane w internetowych kampaniach –  banery animowane i statyczne. Możemy przygotować również reklamy całostronicowe. Tworzymy także newslettery reklamowe. Posługujemy się dotychczasową techniką flash ale i tworzymy animacje HTML5 w systemie Adobe Edge, akceptowane przez tablety i smartfony.

1

2

3

4

5

 

NADA Spółka z o.o. Mielec: ul. Biernackiego 10A (39-300), tel. +48 17 250 67 70

Made with Adobe Muse